09 maart 2021

Werkbezoek minicamping De Visser te Zoutelande

Dinsdag 9 - VEERE - Kamerlid en kandidaat Joba van den Berg bezocht vanochtend (op uitnodiging van Statenlid Rinus van ‘t Westeinde) Minicamping De Visser in Zoutelande! Er is gesproken met Joyce de Visser over de toerismestromen in Zeeland, initiatieven met alle vrouwelijke ondernemers die een kampeerboerderij beheren en innoveren in de recreatiesector. Vrijdag organiseert de CDA Businessclub Zeeland een webinar waarin toerisme wordt besproken met staatssecretaris Mona Keijzer. Interesse? Stuur ons een bericht via [email protected].

Statenlid Rinus van 't Westeinde: "Er werd kennisgemaakt met het kleinschalig toerisme, veelal nog gekoppeld aan een agrarisch bedrijf. Joba werd op de hoogte gebracht van de ontwikkelingen en wensen die deze sector heeft. Ook de gevolgen van de corona-pandemie werden besproken. Het CDA gaat samen met Joba voor een sterke toeristische sector in Zeeland."