Saskia van Vuren

Kandidaat nr. 12

Samen met elkaar: zij-aan-zij. Bij het CDA in Lansingerland staat de samenleving centraal. Niet ikke-ikke-ikke en de rest kan stikken … niet ieder voor zich. Nee, we leven met elkaar en voor elkaar. Het CDA is dé partij voor alle inwoners Lansingerland. Het CDA zet zich in voor álle mensen. De betrokkenheid van inwoners bij dorp, school, buurt, kerk, bedrijf of sportvereniging is belangrijk. Zo maken we samen het leven mooier en fijner in Lansingerland. Daar draag ik graag mijn steentje aan bij. Ik sta trots op de 11e plek van het CDA: de partij die de samenleving én de mens voorop zet.

Er is wel werk aan de winkel. Voor een veilig, een duurzaam en een sociaal Lansingerland moeten de handen uit de mouwen. We moeten samen de schouders eronder zetten en iedereen mobiliseren. Het CDA wil een groene schil om Lansingerland om zo de verstedelijkingsdruk tegen te gaan. Het CDA wil een duurzame leefomgeving en wil dat Lansingerland in 2050 klimaatneutraal is. Zo neemt het CDA verantwoordelijkheid en zo houden we samen Lansingerland leefbaar, ook voor onze kinderen en kleinkinderen.