CDA Zuid-Holland

Marieke Thommis

Beleidsmedewerker

Medewerker CDA-fractie Provinciale Staten Zuid-Holland

Marieke Thommis-Visser woont in Vlaardingen, is getrouwd en heeft twee kinderen.

Sinds 2010 is ze overtuigd lid van het CDA: "Ik heb een christelijke levensovertuiging en voor mij is het CDA dé partij, met uitgangspunten waar ik achter sta. Daarbij zijn de kernwaarden van het CDA voor mij heel actueel. Ik denk aan solidariteit en aan rentmeesterschap: we hebben onze aarde niet gekregen van onze ouders, maar te leen van onze kinderen. En solidariteit, omdat we niet alleen voor onszelf leven maar we zijn pas mens door met elkaar te leven. Belangrijk daarbij is om rekening te houden met elkaar en onderlinge verbondenheid te versterken. Dat doen we ook in de politiek. Niet door verschillen te vergroten en problemen te creëren maar door op zoek te gaan naar de overeenkomsten en oplossingen. Daarmee maken we samen de toekomst van Zuid-Holland.”

Sinds september 2015 is ze fractiemedewerker voor de CDA-fractie in de provincie Zuid-Holland. Marieke: "Met deze functie heb ik van mijn passie mijn werk mogen maken.Wat is er mooier dan de Statenleden te mogen ondersteunen, waardoor het CDA zich nog meer kan profileren."

Bezoekadres:
Provinciehuis, Zuid-Hollandplein 1, Den Haag