Welkom op de website van CDA Internationaal. Het CDA kent een rijke internationale traditie en heeft veel verschillende internationaal georiënteerde afdelingen binnen de partij. Het Dagelijkse Bestuurslid Internationale Zaken is Paul Rüpp en de bijzondere netwerken zijn: de CDA Commissie Buitenland, de Eduardo Frei Stichting, CDAV Internationaal, het Europa netwerk en CDJA Internationaal

Als lid van de Europese Volkspartij, de grootste partij in het Europees Parlement, is het CDA sterk vertegenwoordigd in Brussel. CDA politici in de Tweede Kamer en het Europees Parlement houden zich onder meer bezig met Buitenland, Europa en Ontwikkelingssamenwerking.

CDA Internationaal geeft een overzicht van al deze verschillende afdelingen, personen en activiteiten. Zo is het buitenland voor iedereen bereikbaar!

Onze mensen

Meer mensen