Welkom op de website van CDA Internationaal. Het CDA kent een rijke internationale traditie en heeft veel verschillende internationaal georiënteerde afdelingen binnen de partij. Het Dagelijkse Bestuurslid Internationale Zaken is Efstathios Andreou en de bijzondere netwerken zijn: de CDA Commissie Buitenland, de Eduardo Frei Stichting, CDJA Internationaal en op provinciaal niveau zijn ook commissies actief.

Als lid van de Europese Volkspartij, de grootste partij in het Europees Parlement, is het CDA sterk vertegenwoordigd in Brussel. CDA politici in de Tweede Kamer en het Europees Parlement houden zich onder meer bezig met Buitenland, Europa en Ontwikkelingssamenwerking.

CDA Internationaal geeft een overzicht van al deze verschillende afdelingen, personen en activiteiten. Zo is het buitenland voor iedereen bereikbaar!

Er konden geen recente agenda items worden gevonden..

Onze mensen

Meer mensen