26 april 2024

Nieuw commissielid Casper van den Berg

Op 25 april is Casper benoemd tot commissielid in de gemeente Emmen. Casper is geen nieuw gezicht binnen het CDA in Emmen, in 2020 is hij op 21 jarige leeftijd begonnen bij het afdelingsbestuur . Na het voeren van de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2022 is hij blijven hangen bij de fractie als steunfractielid.

Als voorzitter van CDJA Drenthe komt Casper op voor de belangen van jongeren in de politiek. Hij staat altijd klaar om naar zijn leeftijdsgenoten te luisteren en staat er voor om het jongerengeluid te laten horen in discussies. De toekomst ligt in onze handen, en Casper is vastbesloten om daar een actieve rol in te spelen.

"Niet het individu staat centraal, maar het welzijn van de samenleving als geheel." - Piet Steenkamp

Als software ontwikkelaar brengt hij niet alleen technische kennis, maar ook nieuwe ideeën over technologie en innovatie. Altijd op zoek naar manieren om de wereld om ons heen te verbeteren en te vernieuwen, hij zal diezelfde passie meenemen naar de politiek.

Met zijn nieuwe rol als commissielid voor het CDA in Emmen, zal Casper deelnemen aan de raadscommissie samenleving. Met een hart voor de gemeenschap en een hoofd vol nieuwe ideeën, staat hij klaar om een positieve impact te maken op Emmen en daarbuiten.