Van het Bestuur

Op maandag 9 november is de ledenvergadering van CDA Achtkarspelen. Met de Tweede Kamerverkiezingen in maart 2021 op komst is dit een bijzondere bijeenkomst. Tijdens deze ALV zal namelijk onder andere het concept verkiezingsprogramma besproken worden met een toelichting van niemand minder dan Fries CDA Tweede Kamerlid Harry van der Molen.

Als gevolg van de corona crisis en de geldende maatregelen om het aantal besmettingen terug te dringen, zal deze ALV op een iets andere manier verlopen dan u gewend bent en vergt de nodige voorbereidingen van het bestuur.

De ALV zal plaatsvinden op

Wanneer: maandagavond 9 november om 19.30 uur

Plaats:      Zalencentrum de Lantearne, Jan Binneslaan 49, Surhuisterveen

Agenda:

· Kandidatenlijst Tweede Kamerverkiezingen in maart 2021

· Concept verkiezingsprogramma (toelichting door Fries CDA Tweede kamer lid Harry van der Molen)

· Vacatures bestuur + invulling secretariaat

· Website CDA Achtkarspelen wordt vernieuwd

Alle leden van CDA-Achtkarspelen krijgen voor eind oktober de uitnodiging per mail of per post toegestuurd.

Om deel te nemen aan de ALV moet men zich aanmelden. Dit kan via mail: [email protected] of telefonisch: 06 2882 2774 (Willem van der Wal)

We zien u graag op 9 november!

Met vriendelijke groet,
Namens het bestuur,