Vanaf vorig jaar oktober zijn we met het campagneteam (Thea Kuipers, Rienk Schootstra, Jouke Spoelstra en ondergetekende) al druk bezig geweest om de hele campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen op 16 maart op te zetten. Onze strategie ligt om zoveel mogelijk potentiële kiezers te bereiken. Dit doen we via social media waarbij we elke week onze filmpjes lanceren.

In de filmpjes staat elke week een dorp centraal in combinatie met een (kandidaat)raadslid en actuele CDA-thema's. Onze filmpjes zijn terug te vinden op onze website voor wie geen social media heeft. Daarnaast zult u ons de komende weken ook steeds meer in de lokale krant terug kunnen vinden.

Naast de persberichten die u de afgelopen tijd al hebt kunnen lezen, gaan we ook de werkbezoeken weer opstarten, waar het kan binnen de corona geldende maatregelen en gaat u steeds meer groen voorbij zien komen. Kortom, als campagneleider ben ik blij met een enthousiast team en met z'n allen gaan we trochsette!

Groet,
Raadslid en campagneleider Doethyna Vriesema