Skouder oan Skouder!

Welkom bij CDA Dantumadiel. Een lokaal betrokken volkspartij die staat in een christendemocratische traditie en er voor iedereen wil zijn. De Bijbelse boodschap is voor ons inspiratiebron in het politiek handelen. Wij geloven in een Dantumadiel waar we met elkaar de schouders er onder zetten. Een 'mienskip' van mensen die betrokken zijn bij hun eigen gezin en familie, hun eigen buurt of dorp, hun eigen sportclub of vereniging en hun eigen bedrijf of organisatie. Een Dantumadiel waar we omzien naar elkaar, verder kijken dan onze eigen schaduw en samen stappen vooruit willen zetten. Een Dantumadiel van "Skouder oan skouder mei de mienskip!".

Wij mogen rekenen op een groot aantal stemmers, leden en vrijwilligers in Dantumadiel en hebben dan ook 4 van de 17 zetels en zijn daarmee de grootste fractie in de gemeenteraad. Daarnaast hebben we korte lijntjes met onze mensen in de Provinciale Staten, de Tweede Kamer en het Europees Parlement. CDA Dantumadiel: skouder oan skouder!

Wil je in contact komen of heb je vragen? Neem dan gerust met ons op!