09 juli 2021

Informatiemarkt

CDA Aalten-Dinxperlo organiseert informatiemarkt

Vrijdagavond 9 juli, 19.30 uur in het gemeentehuis

Veel politieke partijen zijn op zoek naar mensen die zich in willen voor de maatschappij. Ook het CDA trekt graag actieve inwoners van de gemeente Aalten bij het werk voor de gemeente. Wil jij ook iets intentie voor je directe omgeving? Het CDA helpt je hier graag bij!

Om te laten zien wat je allemaal bij een politieke partij kunt doen, houdt van het CDA Aalten – Dinxperlo op vrijdag 9 juli een vrijblijvende informatiemarkt voor belangstellenden.

Je kunt op verschillende manieren actief zijn binnen het CDA. Zo volledige de programmacommissie in aanloop naar de verkiezingen de partij allemaal wil bereiken, maken de leden van de raadsfractie onderdeel uit van het gemeentebestuur, zijn er actieve fractievolgers die zich inzetten voor de partij en regelt het plaats bestuurlijk van het CDA Aalten-Dinxperlo ooit zaken op de achtergrond. Kortom: genoeg te doen binnen het CDA!

Wil je partij wat jij kunt voorstellen voor een politieke overeenkomst?

Kom dan naar de informatieavond van het CDA Aalten – Dinxperlo op vrijdagavond 9 juli, vanaf 19.30 uur in het gemeentehuis. Tijdens deze interactieve avond gaan fractieleden, fractievolgers, wethouders en bestuursleden graag het gesprek aan met iedereen die geïnteresseerd is in het vele en leuke werk dat binnen een politieke partij wordt verzet. Van harte welkom!

Aanmelden is niet noodzakelijk, maar wel gewenst en kan via [email protected] .