Brummen

Huurders in problemen door huurverhoging
In Brummen is het goed toeven
Samen kunnen we meer
Doe mee en word lid
Wie werkt verdient beter
CDA Mooi hè

"Meld het Mona"

CDA opent meldpunt mantelzorg.

Mantelzorger ben je met je hart. Iemand waar je van houdt, wordt ziek. En vanzelfsprekend ga je voor deze persoon zorgen. Mantelzorgers zijn daarom heel waardevol voor degene die zorg krijgt, maar ook voor de samenleving. Mantelzorgers verdienen waardering, hulp en ondersteuning.

CDA Brummen/Eerbeek opent meldpunt voor onnodige regels

CDA Brummen/Eerbeek roept alle inwoners van gemeente Brummen op om met de partij te delen welke bureaucratische regels in de weg zitten. Fractievoorzitter Gerrit te Bokkel: Samen met de inwoners willen we kijken hoe we de regeldruk kunnen verminderen en politieagenten, onderwijzers, ondernemers, zorgverleners, vrijwilligers en burgers in onze gemeente meer ruimte en vertrouwen kunnen geven.

Dit kunnen voorbeelden zijn van bureaucratie op het werk, maar ook voorbeelden van regels die in de weg zitten als je bij de gemeente Brummen iets wilt regelen.                                                                                                  Via www.cda.nl/datistochniettegeloven kan iedereen zijn of haar 'onnodige regel´delen. U kunt het ook rechtstreeks melden aan de afdeling: info@brummen.cda.nl.    De fractieleden van CDA Brummen/Eerbeek gaan vervolgens per aangedragen regel bekijken of dit anders kan. Het zal helaas niet altijd lukken om een regel te schrappen of aan te passen, maar we gaan met elkaar bekijken hoe ver we kunnen komen, aldus Gerrit te Bokkel.

Niet alle onnodige regeldruk is lokaal op te lossen. Daarom zal CDA Brummen/Eerbeek ook ´overbodige regels´ doorzetten naar de Tweede Kamerleden van het CDA.

Doe mee!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Samenleven doe je niet alleen.
Het CDA streeft naar een maatschappij waarin een ieder zich kan ontplooien, ontwikkelen, een relatie kan aangaan en verantwoordelijkheid kan nemen voor zichzelf en de medeburger. Werk is daarbij belangrijk.

Voor foto en video van de activiteiten klik op de afbeelding!

Uitgelicht