Brummen

In Brummen is het goed toeven
Kandidaten GR Verkiezingen 2018
Samen kunnen we meer
Doe mee en word lid
Wie werkt verdient beter
CDA Mooi hè

Henk Jan Ormel wil bouwen aan Europa

Henk Jan Ormel, nr. 5 CDA kandidaat Europees Parlement.

“Mijn veelzijdige, lokale, nationale en internationale ervaring wil ik inzetten om invloed te hebben op Europees beleid vanuit het CDA gedachtegoed en om uw stem in het Europees Parlement te laten klinken.”   LEES VERDER

Lijsttrekker Esther de Lange kun je volgen via https://estherdelange.nl/.

Europese verkiezingen

Bouwen aan Europa. Met aandacht voor de thema's veiligheid, voedsel en verduurzamen.                        Volg Henk Jan Ormel ook via de sociale media: https://henkjanormel.nl.                                                 Regio Achterhoek organiseert dinsdag 7 mei een openbare Aftrapavond.                                                  Start Campagne met Esther de Lange 'Het beschermen waard', zie verder.                                        Eu-Verkiezingsdebat op de boerderij 13 mei in Voorst, zie agenda:

Locatie: Tjark Riks Centrum, Derickxkamp 2/A Eerbeek.

Datum 20 mei 2019, tijdstip ± 20.00 uur. Inloop met koffie vanaf  19.45 uur.

• Agenda: Voor de pauze de huishoudelijke stukken.
  • Na de pause 'Evaluatie verkiezingen Provinciale Staten en Waterschap maart 2019.
  • Gedachtewisseling Europese Verkiezingen 23 mei as.
  • Inleiding Jolanda Pierik over het Sociaal Domein, waaronder 'WerkFit' en de impact van de noodzakelijke bezuinigingen op het sociaal domein.
  • Visie m.b.t. meer betrekken van de achterban bij de gemeente politiek en het PR beleid in de naaste toekomst.
  • Wat verder ter tafel komt.

Het Bestuur.

Doe mee!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Samenleven doe je niet alleen.
Het CDA streeft naar een maatschappij waarin een ieder zich kan ontplooien, ontwikkelen, een relatie kan aangaan en verantwoordelijkheid kan nemen voor zichzelf en de medeburger. Werk is daarbij belangrijk.

Voor foto en video van de activiteiten klik op de afbeelding!

Uitgelicht