Brummen

CDA Mooi hè
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

CDA-Fractie Brummen-Eerbeek

Hebt u een vraag aan de (steun)fractie van het CDA? Of hebt een goed idee? En wilt iets kwijt over een onderwerp dat u belangrijk vindt? Helaas kunnen we u door corona niet verwelkomen in onze fractievergadering. Maar wij nodigen u van harte uit om een van ons te bellen of te mailen. En u kunt ons digitaal bezoeken in onze vergadering. Neem daarvoor even contact op met Dity Zuidwijk (tel 06 20544300).

U kunt ons bellen of mailen: klik hier voor meer informatie.

Meldpunt voor onnodige regels

CDA Brummen/Eerbeek roept alle inwoners van gemeente Brummen op om met de partij te delen welke bureaucratische regels in de weg zitten.

LEESMEER

Uitnodiging Algemene Ledenvergadering.

Noteer alvast het houden van de Algemene ledenvergadering op Dinsdag 7 december of maandag 20 december 2021 om 20.00 uur in de Ontmoetingsruimte Kruiskerk te Eerbeek. Datum ligt dus nog niet helemaal vast!!!!

Er volgt nog nader bericht hoe, i.v.m. Covid-19, fysiek danwel online vergaderd zal worden. De leden krijgen hierover een aparte uitnodiging.

De agenda en thema's voor deze avond bestaan uit het huishoudelijk deel en vaststelling groslijst kandidaten gemeenteraadsverkiezingen 2022 en goedkeuring verkiezingsprogramma 2022-2026. Verder wat er nog ter tafel moet komen.

Het Bestuur.

Doe mee!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Samenleven doe je niet alleen.
Het CDA streeft naar een maatschappij waarin een ieder zich kan ontplooien, ontwikkelen, een relatie kan aangaan en verantwoordelijkheid kan nemen voor zichzelf en de medeburger. Werk is daarbij belangrijk.

Voor foto en video van de activiteiten klik op de afbeelding!

Uitgelicht