Brummen

In Brummen is het goed toeven
Kandidaten GR Verkiezingen 2018
Samen kunnen we meer
Doe mee en word lid
Wie werkt verdient beter
CDA Mooi hè
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

CDA-Fractie in Brummen èn Eerbeek

Hebt u een vraag aan de (steun)fractie van het CDA? Of hebt een goed idee? En wilt iets kwijt over een onderwerp dat u belangrijk vindt? U bent van harte welkom om dit met ons te bespreken in een van onze fractievergaderingen. De koffie of thee staat klaar!

U kunt ons ook bellen of mailenZie verder

Meldpunt voor onnodige regels

CDA Brummen/Eerbeek roept alle inwoners van gemeente Brummen op om met de partij te delen welke bureaucratische regels in de weg zitten.

LEESMEER

Uitnodiging voor Algemene Ledenvergadering.

Dinsdag 17 november 2020 om 20.00 uur houdt CDA-afdeling Brummen haar Algemene Ledenvergadering.

Helaas kan dit keer, i.v.m. Covid-19, niet fysiek vergaderd worden maar zal de bijeenkomst digitaal plaats vinden. De leden krijgen hiervoor een aparte uitnodiging om aan het online overleg deel te kunnen nemen.

De agenda en thema voor die avond  bestaan uit het huishoudelijk deel en thema: een toelichting van onze wethouder Ine van Burgsteden op haar notitie over de belangrijkste ontwikkelingen in haar portefeuille van de gemeente Brummen. Daarnaast een korte toelichting van onze fractievoorzitter Dity Zuidwijk-van Lenthe op haar notitie over de gevormde 'Denktank'.

Verder zullen om redenen van leeftijd of verhuizing Antoon Menkveld, Gerrit te Bokkel en Erwin te Bokkel na het vele werk voor het CDA afscheid nemen.                                                                                          De vergadering wordt beëindigd met de rondvaag en sluiting.

Het Bestuur

Doe mee!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Samenleven doe je niet alleen.
Het CDA streeft naar een maatschappij waarin een ieder zich kan ontplooien, ontwikkelen, een relatie kan aangaan en verantwoordelijkheid kan nemen voor zichzelf en de medeburger. Werk is daarbij belangrijk.

Voor foto en video van de activiteiten klik op de afbeelding!

Uitgelicht