21 december 2021

CDA Buren stelt kieslijst vast

Het CDA Buren heeft op 16 december haar kieslijst vastgesteld. De lijst heeft vertegenwoordigers uit veel van de kernen in de  gemeente. Lijsttrekker Monique Bettink-Pierik is daarom  blij met de lijst: “Ik vind het geweldig om samen met mensen die passie hebben voor hun dorp en stad ons de komende jaren in te zetten voor de inwoners en bedrijven van de gemeente Buren. Dat doen we met een sterk verkiezingsprogramma waarin we dicht bij mensen staan. Juist lokaal kun je als volksvertegenwoordiger het verschil maken en veel voor elkaar betekenen in het dagelijks bestaan. Het is wel zo dat wij dankzij onze ingangen bij Provincie en Tweede Kamer kunnen opkomen voor de Burense belangen als dat nodig is. Dat is een belangrijk voordeel op partijen die niet in het provinciale of landsbestuur zitten. Het Burens CDA is een lokale en onafhankelijke partij. In overleg met onze inwoners bepalen wij de koers: want sámen zijn we Buren.”

De lijst:

1. Monique Bettink-Pierik, Buren