20 januari 2017

Bezoek Annie Schreijer-Pierik aan onze afdeling op 4 februari 2017

Zaterdagmiddag 4 februari komt mevrouw Annie Schreijer-Pierik, lid van het Europees Parlement voor het CDA, naar Nieuw Wehl

U bent van harte uitgenodigd!

4 februari, 13:30 uur, zalencentrum Banningshof, Nieuw Wehl

Ze heeft "ja" gezegd op de vraag naar de Achterhoek en de Liemers te komen! Natuurlijk heeft ze "ja" gezegd, zo staat CDA-volksvertegenwoordiger Annie Schreijer in haar werk.

Het bestuur van de Afdeling Doetinchem van het CDA is blij U te kunnen uitnodigen voor de bijeenkomst met Annie Schreijer-Pierik op 4 februari. De uitnodiging geldt ook niet CDA-leden, iedereen is welkom.

U vindt zalencentrum Banningshof op het terrein van Elver (voorheen Fatima), Nieuw Wehlseweg 14, 7031 HW Nieuw Wehl. De koffie staat klaar!

Behoeft deze trotse Twentenaar introductie?
Annie Schreijer-Pierik werd, na achtereenvolgens Gemeenteraadslid, Statenlid en Kamerlid te zijn geweest, in 2014 met meer dan 113.000 voorkeurstemmen in het Europees Parlement gekozen. Ze draagt ook onze regio meer dan een warm hart toe.
Annie is lid van de EP-commissies voor Milieubeheer, Volksgezondheid en Voedselveiligheid, Landbouw en Plattelandsontwikkelingen en Visserij. Ze is bovendien  lid van de EP-delegaties met Rusland en met de Afrikaanse, Caraïbische en Pacifische (ACP) landen en secretaris-generaal van de Intergroep voor Biodiversiteit, Jacht en Platteland. Zie voor meer informatie desgewenst www.annie-schreijer.eu.

Het platteland, de agrarische sector en Europa, de Brexit , de veranderende verhoudingen in de wereld en de onderwerpen die U aan de orde wilt hebben; Annie gaat het er met ons over hebben en wij met haar!

Het bestuur van de afdeling Doetinchem van het CDA heet u graag welkom!