09 maart 2022

Plaatsing richtingaanwijzer Wehl

Samen met de dorpsraad Wehl, de Wehlse Ondernemersvereniging en bewoners en ondernemers werkt de gemeente aan het project Dorpshart Wehl. Vanuit de werkgroep verkeer&parkeren is de wens geuit om op het Beatrixplein een richtingsbord te plaatsen, zodat verkeer dat het dorp wil verlaten weet welke richting te kiezen.

Op dinsdag 8 maart is dit bord geplaatst op de splitsing naar de Didamseweg en de Doesburgseweg. Martin Kaal, als voormalig voorzitter van de dorpsraad de initiatiefnemer van het project, en onze wethouder Ingrid Lambregts zorgden er voor dat de paal stevig in de grond verankerd kwam. De richtingaanwijzer is ontworpen en gemaakt door de vrijwilligers van de Vrienden van het Wehlse Bos. Komend voorjaar worden vanuit het Dorpshart Wehl nog twee projectdelen uitgevoerd: een koopstromenonderzoek en de planvorming voor de herinrichting van het Kerkplein.