13 juni 2022

Witte Anjerperkje wordt geopend op 18 juni 2022!

Op zaterdag 18 juni a.s. is het zover en wordt het Witte Anjer Perkje in Duiven geopend in het Horsterpark! Aanleiding hiervoor was dat CDA Duiven-Groessen-Loo op 20 juni 2021 een motie heeft ingediend die unaniem door de gemeenteraad is ondersteund. Het Witte Anjer Perkje is een veldje met witte anjers, een belangrijk symbool voor erkenning en waardering van veteranen, ook uit onze gemeente.  Met drie veteranen is naar een geschikte plek gezocht en is deze gevonden in het Horsterpark, naast het Theepaviljoen nabij de vijver. Vrijwilligers van Dickens in de Liemers hebben het plekje voor veteranen ingericht.

Ook De Gelderlander heeft hier op 11 juni jl. een mooi artikel aan gewijd. CDA Duiven-Groessen-Loo is blij met dit resultaat waarvoor wij ons graag voor de veteranen hebben ingezet.