10 maart 2018

Minister van Defensie bezoekt de Noord-Veluwe

CDA minister van Defensie mevrouw Ank Bijleveld brengt op maandag 19 maart 2018 een bezoek aan de Noord-Veluwe. Tijdens dit bezoek wil ze bij de lunch graag in gesprek met medewerkers van Defensie die wonen in de gemeente Elburg of Oldebroek. De lunch is om 12.30 uur in restaurant Coelenhage te Wezep. U en jij bent hiervoor van harte uitgenodigd. Er is plaats voor maximaal zes personen, dus meld je zo snel mogelijk aan.

Defensie is een van de grootste werkgevers in de gemeenten Elburg en Oldebroek. Dat is de reden voor de minister om in het kader van de gemeenteraadsverkiezingen een bezoek te brengen aan deze twee gemeenten.

Met dit bezoek wil het CDA Elburg en Oldebroek de Defensie medewerkers in de gelegenheid stellen om met de minister van gedachten te wisselen over defensie in onze gemeenten nu en in de toekomst. Belangstellenden kunnen zich aanmelden voor de lunch met de minister bij het CDA in Oldebroek via [email protected] of bij het CDA in Elburg via [email protected]. Een uitgelezen kans om de minister zelf te spreken over zaken aangaande onze Defensie!