19 maart 2022

De kiezer heeft gesproken!

Allereerst dank aan allen die gestemd hebben. Eens te meer beseffen we dat het niet vanzelfsprekend is dat iedereen zijn mening in vrijheid kan en mag geven. Laten we die vrijheid koesteren.

Wat een prachtig resultaat hebben we behaald! In 2018 stonden we nog 126 stemmen achter de nummer 1, nu is dat verschil nog slechts 1!! stem. Even leken we nog winnaar te worden, maar het mocht niet zo zijn. Met deze uitslag blijven we stabiel op 4 zetels en zitten we de grootste partij figuurlijk in de nek. Dit voelt als een waardering en steunbetuiging over de afgelopen jaren. Wij willen de kiezer bedanken voor de steun die we hiermee krijgen.

CDA-leden, fractie, campagneteam. Dank voor al het werk! We hebben een mooie campagneperiode gehad. We zijn de verkiezingen ingegaan met een concreet en duidelijk verkiezingsprogramma. De komende weken gaan we met frisse en positieve energie aan de slag met als doel om te komen tot een breed gedragen coalitieprogramma.

Zodra er ontwikkelingen zullen we dit laten weten.