09 december 2022

100 Kroketten voor Koninklijke Van der Most

Het maandelijkse werkbezoek van de CDA fractie Heerde vond plaats bij Koninklijke Van der Most BV in Heerde. Afspraak is dat de fractie dan ook voor een kroket bij het gesprek zorgt, maar bij Koninklijke Van der Most lusten alle medewerkers graag een kroketje. Daar zag de
fractie de humor wel van in en ging gewapend met 100 kroketten op pad om álle medewerkers te trakteren. Deze werden overhandigd aan directeur Marriël van der Most. Het gebaar viel zeker in de smaak.

De fractie was onder de indruk van het geautomatiseerde en gerobotiseerde machinepark van de grafisch producent. Koninklijke Van der Most produceert grafische producten in eigen huis en verzorgt de dienstverlening rondom communicatie, zoals vormgeving, fulfilment én de logistiek. Dit doet Van der Most met ruim 300 collega’s op drie locaties; op het hoofdkantoor in Heerde, in Beegden en in Deventer.