We zijn makkelijk te bereiken:

We hechten grote waarde aan onze bereikbaarheid, want om hier te kunnen genieten moet je er wel eerst kunnen komen. En dat geldt ook voor onze eigen bedrijven en inwoners. Het CDA ziet een goede bereikbaarheid dan ook als voorwaarde voor een florerende economie.  De N18, die tussen Groenlo en Varsseveld nog steeds een bottleneck is, moet worden aangepakt en een storingsvrije treinverbinding tussen Winterswijk en Zutphen en tussen Winterswijk en Arnhem is van groot belang.

Maar we hechten daarnaast ook grote waarde aan de meer lokale mobiliteit en blijven ons hard maken voor de bus, de buurtbus en ZOOV.  Ook deelauto’s en fietsen zien we als een goede aanvulling op ons vervoersaanbod.

Wat we absoluut niet zien zitten is de Noordtak door de Achterhoek. Een verbinding die ons niets oplevert en waartegen we ons met alle beschikbare middelen (inclusief het aanspreken van onze provinciale en landelijke netwerken) zullen verzetten.