De Maas en Waler van begin 2023 werd opgeluisterd met het feit dat deze krant 10 jaar bestaat. Dit was voor het CDA West Maas en Waal een teken om de initiatiefnemers, Jeroen en Chantal te bezoeken en te feliciteren met het behalen van deze mijlpaal in een moeilijke en sterk concurrende markt. Jeroen Pannekoek en Chantal Roest zijn in staat geweest om de laatste 10 jaar de Maas en Waler, als enige overgebleven regiokrant, te verbeteren en aan te passen aan de behoefte van de snel veranderende markt en dus levensvatbaar te maken. Een mooie prestatie. Verder werken we zeer prettig samen met Studio Pannekoek als CDA West Maas en Waal. Bij elke vraag en of verzoek wat we hebben wordt een passende oplossing gevonden tegen een acceptabel prijs niveau.

We hopen nog lang van deze dienst gebruik te kunnen maken en wensen Chantal en Jeroen veel succes in de toekomst.

Vriendelijke groet
CDA West Maas en Waal