PERFECT - Van Wamel, Machine fabrikant bestaat dit jaar 75 jaar.

Twee open dagen voor klanten relaties, genodigden en belangstellenden zijn hiervoor vrij gemaakt in de overvolle agenda. PERFECT - Van Wamel BV is bekend om zijn maai en sorteer oplossingen voor de fruitteelt, wijnbouw, akkerbouw, veehouderij, groen beheer, operaties & onderhoud van zonneparken. Met een team van 100+ medewerkers worden innovatieve en indrukwekkende machines ontworpen en gefabriceerd. Wat mogelijk de meeste mensen zal verbazen dat het overgrootste gedeelte van de leveringen wereldwijd zijn bestemming vinden. In een gesprek met William Oomen (Algemeen Directeur) is het duidelijk geworden dat er veel innovatieve ideeën in de machines worden gebracht. Dit om het milieu te sparen en oplossing te bieden aan de maatschappelijke problemen die er spelen op mondiaal niveau. Tevens is het een prachtig leerbedrijf als je van techniek en werktuigbouw houdt om je te ontwikkelen v.w.b. metaal bewerking in de breedste zin van het woord als ook engineering en werkvoorbereiding.

Al met al een pareltje in West Maas en Waal waar we terecht trots op mogen zijn. Tevens is er ook aandacht voor het ondersteunen van goede doelen. De opbrengst van bovenstaande klepelmaaier wordt geschonken aan verschillende zorginstellingen in het land van Maas en Waal. Wij als CDA West Maas en Waal zijn ervan overtuigd dat van Perfect een prachtige positie heeft opgebouwd in hun wereldwijde markt. We kunnen trots zijn op dit veelbelovende bedrijf in West Maas en Waal.

Vr groet
Wim Jagtenberg