Op 12 oktober heeft Hans Huibers als landelijk partijvoorzitter het CDA West Maas en Waal bezocht. Dit op uitdrukkelijk verzoek van onze leden. Om uiting te geven aan de minder positieve positie van het CDA in het algemeen van de laatste jaren zijn hierbij ook de regio’s Tweestromenland en Rivierengebied aanwezig om hierover inhoudelijk in gesprek te gaan. In totaliteit hebben ongeveer 50 leden de tijd genomen om hierbij aanwezig te zijn. De discussie liet duidelijk zien dat de CDA leden op zoek zijn naar verbinding en hoe gezamenlijk de reeds ingezette weg naar boven te kunnen steunen en versnellen. Al met al een vergadering waarbij het helder geworden is dat er veel goede dingen gebeuren in Den Haag maar dat dit niet altijd positief doorkomt op lokaal niveau. Er is nog veel werk aan de winkel maar het vertrouwen heeft na deze avond weer een positieve en opwaartse richting gekregen Hans is weer met veel verkregen energie huiswaarts gegaan met een prachtig pakket met West Maas en Waal producten

Bestuur CDA West Maas en Waal