CDA West Maas en Waal op Werkbezoek bij Willems in Boven Leeuwen.

Willems in Boven leeuwen is bekend in de regio als constructiebedrijf en zeker bij de lokale bevolking aangezien er veel mensen werken uit onze gemeente. Wat we mogelijk niet weten is dat Willems nationaal maar ook internationaal bekend staat als een ervaren, innovatieve organisatie die vanaf een conceptfase de klant totaal ontzorgt. Het CDA West Maas en Waal sprak met Anke Vos (HR Manager) en Marcel van de Wielen (Commercieel Manager) van Willems tijdens de Open Avond.

Het aantrekken van jonge medewerkers (BBL), nieuwe ervaren medewerkers en of zij-instromers staat centraal deze avond. Jonge medewerkers wordt de kans geboden lasactiviteiten te verrichten. Alle bezoekers worden rondgeleid en krijgen inzicht in wat er exact gemaakt wordt en welke markten bediend worden. Of het nu staal, aluminium of RVS is, Willems heeft een oplossing die veel verder gaat dan het maken van een product. Van staal constructies tot de opbouw van super jachten tot complete super jachten, Willems maakt het gewoon. Het interessante is tevens dat Willems een bedrijfsschool heeft waar jonge medewerkers een BBL opleiding krijgen, waardoor zij de techniek gaan beheersen en zo een steentje kunnen bijdragen aan het succes van Willems. Ook kunnen ze als jonge leerlingen op de zaterdagen reeds werkzaamheden verrichten om zo kennis te maken met de techniek.

Wij als CDA West Maas en Waal zijn ervan overtuigd dat Willems een prachtige positie heeft opgebouwd in hun markt. We kunnen trots zijn op dit veelbelovende bedrijf in West Maas en Waal.

Vr groet
Harry Verploegen en Wim Jagtenberg