Zevenaar

Gevoel voor mensen
CDA Zevenaar Handen af van verenigingen!
Kiezers bedankt! Provinciale- en Waterschapsverkiezingen
CDA Zevenaar Geen snelweg door de stad!

"Hoe regelen we de ouderenzorg in Zevenaar?"

Het jaar 2017 is een belangrijk jaar omdat we op 22 november een  nieuwe gemeenteraad kiezen. Dat is eerder dan normaal, omdat vanaf 1 januari 2018 de gemeentes Zevenaar en Rijnwaarden samen verder gaan als één nieuwe gemeente.

Het werk van de gemeenteraad is de laatste jaren alleen maar belangrijker geworden. Veel taken op gebied van zorg en werk zijn naar de gemeentes gekomen waardoor de invloed van plaatselijke besluiten grote invloed heeft op waar onze inwoners wel of niet een beroep op kunnen doen. Door te stemmen op een partij die plannen heeft die het best aansluiten bij uw overtuigingen heeft u invloed op de koers van onze gemeente.

U kunt meebeslissen door politiek actief te worden!

CDA Zevenaar is een brede partij met actieve leden die dicht bij de inwoners, verenigingen en bedrijven staat. In aanloop naar de verkiezingen zijn wij op zoek naar leden en politiek geïnteresseerden, om onze kieslijst te versterken. Wilt u actief invloed uitoefenen op uw eigen omgeving en bent u nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Of wellicht kunt u iemand in uw omgeving waarvan u vindt dat hij of zij goede ideeën heeft die het verdienen om gehoord te worden? Laat het ons weten via cdazevenaar@gmail.com