Zevenaar

Betrokken & Betrouwbaar

Bent u op zoek naar ons verkiezingsprogramma?
Via deze link komt u rechtstreeks uit bij ons programma.

Korte keten, lekker eten!

Het Liemers Kookfestijn is een kookwedstrijd voor kleinkinderen tussen 10 en 15 jaar en hun grootouder. Samen vormen zij een zogeheten ‘kookstel’ en gaan de lekkerste wedstrijd aan met andere kookstellen.

Elk ‘kookstel’ wordt gekoppeld aan een bekende Liemerse chef-kok. Samen ontwikkelen ze een hoofdgerecht gebaseerd op lokale producten. Ook een toetje uit grootmoeders tijd maakt deel uit van het menu, dat zij tijdens de finale zullen bereiden. Van juni tot en met september koken zij een keer per maand onder leiding van de chef-kok lekkere gerechten met Liemerse ingrediënten. Zij maken zo kennis met de snufjes van het vak én met al het lekkers dat de Liemers te bieden heeft.

bron: Liemers Actueel / Liemers Gezicht

20 maart 2019: Verkiezingen Provincie en Waterschap

Op 20 maart 2019 zijn er verkiezingen voor de Provinciale Staten van Gelderland en voor het algemeen bestuur van Waterschap Rijn & IJssel.
In de verkiezingsprogramma's leest u wat de standpunten zijn van het CDA. U kunt de concept programma's hier bekijken:

- Programma CDA Waterschap Rijn & IJssel

- Programma CDA Provinciale Staten Gelderland