14 november 2020

Bezoek aan Wagenborgen

Bezoek aan het dorp Wagenborgen

Gert Brouwer, oud-fractievoorzitter van het CDA in Delfzijl en lijstduwer van het CDA voor de verkiezingen van de gemeente Eemsdelta, woont met veel plezier in Wagenborgen. Afgelopen zaterdag waren we bij hem op bezoek. Gert vertelde ons hoeveel er gebeurt in het dorp. Er wordt gebouwd aan een nieuw medisch centrum, de nieuwe basisschool is net in gebruik genomen, er staan Tiny Houses voor starters en mensen willen er graag wonen! Wagenborgen is dan ook een van onze kerndorpen, met een goede infrastructuur, medische zorg, onderwijs en voorzieningen. Het CDA vindt de leefbaarheid in onze dorpen en kernen van vitaal belang, daar zullen we ons de komende jaren voor inzetten. Nu we met elkaar samen gaan, is het ook belangrijk dat de dorpen hun eigen karakter houden, bijvoorbeeld door de dorpshuizen die een belangrijke rol spelen voor de inwoners. Samen bouwen we aan vertrouwen voor een mooie gemeente Eemsdelta. Stem 18 november CDA