Onze mensen

Vanuit de fractie

Wij houden maandelijks openbare fractievergaderingen. Aan de orde komen dan de agendapunten van de eerstvolgende raads- en commissievergadering. Wethouder Erik Drenth zal ook regelmatig deelnemen aan de vergadering.

De fractie bestaat uit Fré Bos, Maarten van der Meijden, Harry Wind en Erianne van der Burg (fractievoorzitter). Elk lid heeft zijn/haar eigen aandachtspunten.

Graag nodigen we onze leden en ook belangstellenden uit om deze vergaderingen te bezoeken. Waar en wanneer de bijeenkomsten plaats vinden staat in de agenda van deze website. De stukken voor de raadsvergadering kunt u vinden via de link hieronder.

Heeft u vragen aan de leden van de fractie dan kunt u ons ook rechtstreeks benaderen. Graag horen we van u wat u bezig houdt met betrekking tot onze gemeente.

Het CDJA is de jongerenorganisatie van het CDA

Het CDJA is de jongerenorganisatie van het CDA. Het CDJA is al ruim 35 jaar een aanjager van het inhoudelijke debat binnen en buiten het CDA. Het CDJA staat bekend om haar functie als luis in de pels van het CDA en weet de moederpartij vaak te verrassen met een verfrissende blik en originele standpunten.

Naast de rol als aanjager van het inhoudelijke debat is het CDJA ook een organisatie waarbinnen je jezelf kunt ontwikkelen, veel kunt leren en veel nieuwe mensen kunt ontmoeten. Het CDJA organiseert, op verschillende niveaus, talloze bijeenkomsten, debatten, trainingen en inhoudelijke discussies.

In de provincie Groningen is een club met jonge, politiek-geïnteresseerde en vooral enthousiaste mensen actief, die in een relatief linkse provincie al jaren een sterk christendemocratisch geluid laat horen. De afdeling Groningen bestaat uit actieve studenten met verschillende achtergronden. Iedere maand bieden wij inhoudelijke, maar tegelijkertijd laagdrempelige activiteiten aan, zoals politieke cafés en werkbezoeken. Daarnaast komen we regelmatig samen om onder het genot van een borrel politieke zaken te bespreken.

Voor vragen zijn we op vele manieren te bereiken: via het secretariaat, de website, de sociale media en natuurlijk op de vele activiteiten die we organiseren. Kijk voor meer informatie op de website via onderstaande blauwe knoppen!

Er konden geen recente agenda items worden gevonden..