In het mooie Groninger platteland wonen we, mijn echtgenoot Pieter en ik, in de open ruimte te Luddeweer en exploiteren een melkveehouderij samen met een deeltijd medewerker. Onze drie zonen en twee dochters vinden met hun partners en gezinnen (onderhand dus een tiental en kleinkinderen) hun eigen toekomst en met elkaar hebben we het goed, dat is een groot cadeau. We koesteren ons gezin en staan positief in ons bedrijf en de omgeving.

Naast het bedrijf ben ik actief in de zorg (medisch handelen thuiszorg) en bestuurlijk in de agrosector (coach AOC, ledenraad LTO Ned, Vz NoorderlandMelk en bestuur collectief Midden Groningen) en maatschappelijke zaken (coach ZOB). Voor mij een goed te combineren geheel, energiegevend en het geeft mij goede voeling met diverse sectoren en de maatschappij.