23 februari 2017

Pieters Pensioentour komt 3 maart naar Maasbracht

Maakt u zich wel eens zorgen over uw pensioen? Of wilt u weten wat er de komende jaren gaat veranderen met de pensioenen? Kom dan naar Pieters Pensioentour. CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt gaat graag met u in gesprek over de vragen en zorgen die u heeft. Ook neemt hij u mee in zijn oplossingen voor een toekomstbestendig en solide pensioenstelsel.

Programma
Pieter doet deze tour niet alleen. Deze bijeenkomst zal hij worden vergezeld door het Limburgse CDA-kamerlid Martijn van Helvert uit Sittard. Daarnaast zal ook Lenny Geluk-Poortvliet, onze senioren-kandidaat, haar opwachting maken in Maasbracht. Zij vertelt u over hoe ouderen in de politiek het verschil kunnen maken.

Praktische info
Pieters Pensiontour doet vrijdagmiddag 3 maart Maasbracht aan. LET OP! De aanvangstijd is gewijzigd: wij gaan om 17.00u van start in Z.C. de Spil, Suikerdoossingel 55 te Maasbracht (dus NIET om 14.00u zoals eerder aangekondigd). Graag nodigen wij u uit om naar deze bijeenkomst te komen. Aanmelden is niet nodig, iedereen is welkom. Kijk voor meer informatie op: www.cda.nl/actueel/nieuws/uitnodiging-kom-naar-pieters-pensioentour/

Wij hopen u 3 maart te mogen begroeten!

Jan Heijnen, voorzitter CDA Maasgouw
Theo Krebber, voorzitter Senioren CDA Limburg