23 september 2021

Samen voor elkaar!

CDA Peel en Maas is met velen actief in de elf dorpen van Peel en Maas. Onze fractie bestaat uit tien zeer enthousiaste raadsleden en diverse burgerraadsleden. Allemaal heel betrokken bij Peel en Maas en actief in hun eigen dorp.

De afgelopen twee raadsperiodes hebben we als fractie meer dan 150 bedrijven, verenigingen en instellingen bezocht en gesprekken gevoerd met groepen burgers uit alle kernen. Op deze manier horen, zien en voelen we wat er leeft en krijgen we zeer waardevolle adviezen over wat er nog beter kan in onze gemeente. Dit doen we niet vanwege de verkiezingen, maar gewoon altijd, omdat we weten dat de belevingen buiten het gemeentehuis van grote waarde voor ons zijn. Tijdens de pieken van de coronacrisis was dit lastig en fysiek niet mogelijk. Echter pakken we de draad nu weer op.

Wilt u ook met ons meedoen, meedenken of meeluisteren? Wilt u ook meehelpen om samen met ons en anderen het leven in Peel en Maas nog beter te maken? Neem dan eens contact op met één van onze raadsleden voor een vrijblijvend praatje.

Samen voor elkaar!

Fractie CDA Peel en Maas