26 maart 2018

CDA Simpelveld-Bocholtz wordt tweede partij

Maar liefst 1112 kiezers hebben onze bolletjes rood gekleurd en daardoor zijn we de tweede partij van Simpelveld geworden: wat zijn we daar enorm trots op en dankbaar voor! Ten opzichte van vier jaar geleden betekent dat een groei van ruim 130 stemmen, maar dat vertaalde zich helaas niet in een zetel extra; we hebben en houden er 3. De raadsleden die zijn gekozen zijn: Mariska Werrij-Wetzels, Jo Ernes en Marjo Brouns-Vaessen.

U mag de komende 4 jaar op onze volle inzet voor u en onze gemeente rekenen! Hoewel er al vanuit de grootste partij is uitgesproken dat ze ons geen valse hoop op coalitiedeelname wil geven en de voorkeur geven aan de partijen waar ze nu mee samenwerken, zullen we ook wanneer het een oppositierol wordt blijven knokken om de punten uit ons verkiezingsprogramma gerealiseerd te krijgen.

Dank aan iedereen die de campagne op welke wijze dan ook heeft gesteund: de mannen en vrouwen achter onze kandidaten, de vrienden en kennissen die onze posters wilden ophangen, de mannen en vrouwen die door weer en wind borden hebben ophangen, de straat op zijn gegaan, huis-aan-huis hebben geflyerd en vele, vele uren in de campagne hebben gestoken!
En tot slot nogmaals grote dank aan de 1112 kiezers die ons hun stem en vertrouwen hebben gegeven!