29 januari 2022

Verkiezingscampagne van start: CDA Weert DICHTBIJ

Betrokken zijn bij Weert en bij wat er leeft bij haar inwoners, onze gemeente beter achterlaten voor de generatie na ons. Met een team van vertrouwde en nieuwe gezichten, jong en oud, uit wijken en dorpen en met diverse achtergronden gaat CDA Weert voor kwaliteit. Vol enthousiasme en vooral: DICHTBIJ de mensen.

Nieuwe kandidatenlijst

CDA Weert gaat de gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart 2022 in met een maatschappelijk betrokken team. Een gevarieerde kandidatenlijst die een afspiegeling van de Weerter samenleving vormt en wordt aangevoerd door Peter Mols (49 jaar). Peter en zijn ervaren team gaan voor prettig wonen, werken en leven in Weert. ‘Elkaar versterken, samen met het verenigingsleven, onderwijs en ondernemers. Zo wil CDA Weert vandaag werken voor het Weert van morgen.’

De tweede plaats wordt ingevuld door Colette Grijmans die met ambitie, enthousiasme en een luisterend oor doelgericht wil werken aan een Weert waar we samen trots op zijn. Nummer drie is voor Hendrik Stals die zich graag ten dienste stelt van de Weerter samenleving. ‘Rechtvaardig, betrokken en solidair. Nu doen, met oog voor de generaties na ons.’ Jeroen Weekers staat op plek vier en ziet dat de kracht, kennis en ideeën in onze wijken en kernen zitten. ‘Laten we samen ons Weert besturen. Het is nu nodig.’ De top vijf wordt afgesloten door huidig raadslid Pierre Sijben. ‘Een sterk bestuur is belangrijk, zeker nu. Ik ga uit van samenwerking, in de gemeenteraad en met inwoners en organisaties. Samen bereiken we meer.’

Lijsttrekker Peter Mols is trots op deze kandidatenlijst met vertegenwoordiging vanuit alle wijken en dorpen in Weert: ‘We zijn erin geslaagd om een ervaren groep samen te brengen. De kandidaten zijn actief in Weerter verenigingen en organisaties en willen politiek DICHTBIJ de inwoners brengen. Deze kandidaten bruisen van de energie en zitten vol ambitie.’

Volledige kandidatenlijst

In totaal gaan 21 kandidaten namens CDA Weert deelnemen aan de verkiezingen.

1. Peter Mols
2. Colette Grijmans