23 juni 2019

Koninklijke Onderscheiding voor Marjo Daniëls

Op zaterdag 22 juni is Marjo Daniëls-Van Hoef onderscheiden tot lid in de Orde van Oranje-Nassau. Dit gebeurde tijdens het jubileumconcert van de Harmonie van het Heilig Hart in de kerk van Altweerterheide. Marjo is al jarenlang actief voor de CDA-afdeling Weert. Gedurende drie raadsperiodes is zij onze fractiesecretaris geweest en sinds 2018 is zij als secretaris actief binnen ons afdelingsbestuur.

Haar grote maatschappelijke betrokkenheid eindigt echter niet bij het CDA. Sinds 1992 is Marjo bestuurslid van de afdeling Midden-Limburg van het Nederlands Genootschap van Wijnvrienden. Vanaf 1993 is zij actief als secretaris van de Harmonie van het Heilig Hart Altweerterheide en tot slot zet ze zich in voor het Platform voor Diversiteit, een stichting die zich inzet om Limburgers met een migratieachtergrond te laten aansluiten bij de Limburgse samenleving.

De CDA-afdeling Weert kent Marjo als een zeer betrokken en actief lid waar altijd een beroep op kan worden gedaan. Wij feliciteren Marjo dan ook van harte met deze welverdiende onderscheiding.

Foto: WeertdeGekste