31 januari 2024

Burgemeester Walraven Bedankt

Burgemeester Walraven bedankt

Met ingang van 1 februari 2023 werd Antoine Walraven benoemd tot waarnemend burgemeester van ons Bernheze. En wat heeft hij het goed gedaan. Na het vertrek van Marieke Moorman waren alle ogen op hem gericht want de lat lag hoog om een goede tijdelijke opvolger van ‘Ons Marieke’ te zijn.

Het afgelopen jaar heeft hij laten zien dat hij benaderbaar is, open staat voor dialoog en de touwtjes in handen heeft tijdens pittige discussies. Hij is bekend bij onze buurgemeenten en ook bij informele bijeenkomsten graag aanwezig, als zijn privéagenda dit toeliet. Beleidszaken zijn, mede door zijn inzet, niet op de plank blijven liggen en zo heeft het college samen met het ambtelijk apparaat onder zijn leiding de trein door laten rijden.

Maar ook voor de nieuwe Kroonbenoemde burgemeester, Mark de Man, ligt er nog werk genoeg. Op zijn portefeuille, openbare orde en veiligheid, blijft scherpte nodig. Ook het verder verbeteren van de gemeentelijke dienstverlening blijft nodig! Namens CDA Bernheze en al onze inwoners spreek ik mijn dank uit aan Antoine en wens Mark veel succes.

Van harte welkom en graag tot ziens in ons mooie Bernheze waarbij de pareltjes zeker niet overgeslagen mogen worden.

Er komt vast een moment waarop we kennis kunnen maken zoals voorheen het ‘Ommetje met Marieke en ‘Het rondje van Antoine’.

Chantal Kanters

Raadslid CDA Bernheze

CDA Bernheze: altijd in de buurt!