29 mei 2022

Een nieuwe enthousiaste fractie staat in de startblokken

Bij de verkiezingen van 16 maart jl. hebben we als CDA Bernheze 7 zetels behaald.
Daarbij zijn alle raadsleden met voorkeur gekozen. Dat wil zeggen dat ze allemaal meer stemmen haalden dan de kiesdeler. Uniek, en het wil ook zeggen dat ze van veel inwoners het individuele vertrouwen hebben gekregen.

Dat wekt natuurlijk ook de verwachting dat deze raadsleden in de komende 4 jaar ook met u blijven communiceren en u zullen blijven opzoeken. We hebben raadsleden uit alle dorpen van Bernheze en als u vragen hebt, zijn zij bereid naar u toe te komen om met u in gesprek te gaan over de onderwerpen die u van belang vindt.

Ook als CDA Bernheze zullen wij regelmatig activiteiten en bijeenkomsten organiseren, zo nodig per kern, of bij u in het dorp of met uw vereniging, om de wensen, opmerkingen of klachten met u te bespreken en samen naar oplossingen te zoeken.

Dat kunnen de raadsleden dan in de commissies of in de gemeenteraad aan de orde stellen en samen met de andere partijen voorstellen doen, om uw wensen en ideeën om te zetten in acties van de gemeente.

Danny van Herpen en Femke Snelders
Bestuursleden CDA Bernheze
CDA Bernheze: altijd in de buurt!