08 maart 2021

Korte lijntjes

Het kan en zal (bijna) niemand ontgaan. Volgende week vinden de verkiezingen voor de Tweede Kamer plaats. Er staan verkiezingsborden, er hangen posters achter het raam, en je kunt de televisie niet aanzetten of kandidaten vertellen in talkshows waarom ze een plekje in Den Haag verdienen. Na bijna een jaar lang alleen “corona-nieuws” is het nu “politiek” wat de klok slaat.

En één ding weten we nu ook al. Na 17 maart zal de politieke media-storm weer gaan liggen. De kaarten zijn dan geschud en we gaan weer over tot de orde van de dag.

Maar hoe moet het dan als straks ineens blijkt dat je toch even iemand nodig hebt die dicht bij het Haagse vuur zit. Als blijkt dat er wat speelt dat onze gemeentepolitiek overstijgt. Of als we zomaar even een kleine kanttekening willen plaatsen bij zaken waarover de Tweede Kamer moet gaan beslissen.

Op dát moment zit je goed bij een landelijk-lokale partij als het CDA,  een partij waar de lijnen kort zijn met onze Tweede Kamerfractie. Bijvoorbeeld een lijntje met René Peters, CDA Kamerlid uit Oss. Of met Inge van Dijk, kandidaat kamerlid uit Gemert-Bakel.  Wil jij als kiezer ook zo'n kort lijntje? Pak dan door, word lid en stem op een lokale landelijke kandidaat van het CDA op 17 maart!

Fractie en bestuur CDA Bernheze

CDA: nu doorpakken!