31 december 2020

CDA Bladel wenst iedereen een gelukkig 2021!

We zitten alweer aan het einde van het jaar 2020 en wat was het een bijzonder en gek jaar. In januari van dit jaar had nog niemand kunnen vermoeden dat Corona zoveel roet in het eten zou gaan gooien. Inmiddels zitten we in de tweede golf en het einde is nog niet in zicht. Veel mensen zijn gedupeerd en we hopen dat er snel een einde komt aan deze ongemakkelijke tijd.

Ook op CDA Bladel heeft Corona invloed gehad. We hebben geprobeerd om onze fractievergaderingen zoveel mogelijk fysiek door te laten gaan, weliswaar met een minder aantal mensen en op gepaste afstand tot elkaar. Helaas hebben we door deze omstandigheden een aantal trouwe CDA-leden gemist op onze fractievergaderingen.

Ook andere formele en informele bijeenkomsten van ons CDA Bladel hebben dit jaar geen doorgang kunnen vinden, zoals de voor- en najaarsvergaderingen, de CDA-familiedag, frikadellenactie, de kerstfoto en andere activiteiten. Jammer, want juist met deze activiteiten laten we onze betrokkenheid met elkaar en met de Bladelse samenleving zien.

Komend jaar, 2021, zullen wij ons als CDA Bladel weer opnieuw inzetten om perspectief te bieden aan de inwoners en ondernemers van de gemeente Bladel, zullen we onze betrokkenheid tonen aan de samenleving in Bladel en met elkaar werken aan een hoopvol 2021!

Wij wensen iedereen een gezond en gelukkig 2021 toe.

Fractie en bestuur CDA Bladel