06 juli 2016

Algemene Ledenvergadering CDA Boxtel-Liempde-Lennisheuvel (29 juni 2016)

Een kleine Impressie.

Afgelopen woensdagavond, 29 juni 2016, heeft het CDA Boxtel-Liempde-Lennisheuvel haar eerste Algemene Ledenvergadering van 2016 gehouden. In de sfeervolle omgeving van de Jacobushof aan de Middendreef in Lennisheuvel kwamen tal van onderwerpen aan bod. Ons nieuwste bestuurslid Karin Schoenmakers is voorgedragen tijdens ALV. Na een proefperiode waarin zij heeft kunnen meedraaien en ervaring op heeft kunnen doen, treedt ze toe tot het bestuur in de functie van projectbestuurder voor een periode van 2 jaar.

Vervolgens heeft Hilde van Gastel, penningmeester, de jaarrekeningen van 2014 en 2015 alsook de begroting voor de komende jaren met de ALV doorgenomen. De kascommissie, bestaande uit de heren Dick Bansema en Wim van Erp, is voorafgaand aan de ALV bij elkaar gekomen om deze beide jaarrekeningen te controleren. Zij hebben hun positieve bevindingen met de ALV gedeeld.

Een ander belangrijk punt op de agenda was de campagne richting 2018; de te vormen kandidatencommissie, de kandidatenlijst en het programma kwamen aan bod. Vele goede suggesties m.b.t. het programma werden door de aanwezige leden aangedragen die zeker gedeeld zullen worden met de fractie. De fractie kon jammer genoeg zelf niet aanwezig zijn bij deze ALV i.v.m. een overvolle raadsagenda. Met als gevolg dat de raadsvergadering werd opgesplitst in dinsdagavond en woensdagavond. Ook tijdens de rondvraag waar een aantal leden gebruik van maakten, werden zeer nuttige, actuele vragen gesteld en ideeën geopperd welke voorgelegd worden aan de fractie.

Het was een goede constructieve ALV met dank aan alle aanwezigen!

Hartelijke groeten,

Lieke van de Braak