08 oktober 2017

Boxtel, Liempde, Lennisheuvel, laat van je horen!

Met een enthousiaste groep Liempdenaren hebben we op 4 oktober in Liempde gebrainstormd over de vraag: "als ik het voor het zeggen had in Liempde, dan...". Er werd hard gewerkt in een creatieve sessie. Veel aanknopingspunten waar we mee aan de slag gaan werden besproken. Bedankt!

Wilt u ook meedoen?

Op woensdag  1 november zijn we in Lennisheuvel bij Meneer Klaver. En maandag 20 november zijn we in Boxtel bij de Rots. Beide avonden starten om 19.00 uur. We hopen u daar te ontmoeten.

“Voor ons als raadsleden is het ontzettend belangrijk om te weten wat u belangrijk vindt. We spreken veel mensen maar willen graag ook van u horen wat u belangrijk vindt. Wat wilt u behouden, waar is behoefte aan,  wat wilt u anders en wat zou volgens u nog beter ontwikkeld mogen worden en hoe? Wij gebruiken uw inbreng als basis voor ons verkiezingsprogramma en gaan ermee aan de slag. Laat daarom van u horen en kom meepraten.”

Hélène van As, Vera Brouns en Kubra Atalay