10 februari 2014

CDA- Congres 7 februari 2014 Maarsen

Zaterdag 7 februari zijn kandidaat-raadsleden Vera Brouns, Kübra Atalay en Hélène van As naar het CDA-Congres in Maarssen geweest.

Kübra heeft, samen met haar vaste CDJA-groep, het programma van de Europese verkiezingen gevolgd. Hierbij werden de Europese kandidatenlijst en het verkiezingsprogramma voor de Europese verkiezingen vastgesteld. Er was ook een speciaal schaduwprogramma voor de lokale lijsttrekkers. Dit programma hebben Vera en Hélène gevolgd.

Tussendoor keken we met z’n allen naar de Olympische schaatswedstrijden en zagen we hoe ‘onze’ mannen drie medailles wonnen.

De dag werd afgesloten met een spetterende finale als aftrap voor de campagne: zo’n 200 lokale lijsttrekkers werden op het podium in het spotlight gezet.

Het was een hele geslaagde dag. Goede enthousiaste sfeer. We gaan met z’n allen vol vertrouwen de verkiezingen in.