27 december 2017

Denken, durven, doen!

Met overtuiging doet het CDA Boxtel-Liempde-Lennisheuvel mee aan de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2018. Het motto is “denken, durven, doen!”

Zaken in een breder perspectief plaatsen, luisteren naar inwoners en ondernemers, beslissingen durven nemen en deze daadwerkelijk ten uitvoer brengen: dat is waar het CDA voor staat.

Het CDA gaat met een sterke kandidatenlijst de verkiezingen in. Tijdens de algemene leden vergadering van het CDA Boxtel-Liempde-Lennisheuvel zijn de eerste tien kandidaten voor de aankomende gemeenteraadsverkiezingen unaniem vastgesteld. Op de lijst staan vertrouwde en nieuwe gezichten.

Met lijsttrekker Hélène van As-Jaspers, kandidaat-wethouder Vera Brouns-Wagenaars en het jongste raadslid Kubra Atalay op de nummers één, twee en drie kiest het lokale CDA voor ervaring en continuïteit en wordt de huidige politieke koers gewaarborgd.

De plaatsen vier tot en met tien worden ingenomen door zeer enthousiaste en deskundige mensen. Met Lieke van den Braak-Krebbers, Roel de los Hoyos, Angela Hogeweg, Ruud van Casteren en Gijs van der Heijden presenteren wij een aantal krachtige kandidaten. Zij draaien allen al maanden mee en Lieke en Angela zelfs al jaren. Zij zijn op de hoogte van alle politieke details en zijn klaar om raadslid te worden. Met Bernadette Hoogakker-van Vlerken en CDA-nestor Nico Oudejans is de top 10 compleet.

De gehele kandidatenlijst volgt later. Oud-wethouder Wim van Erp en voormalig raadslid Betsie van der Sloot-van der Heijden hebben zich aangeboden als lijstduwers.

Een mooie mix van ervaring én nieuw elan. In leeftijd variërend van 19 tot 84 jaar, met verschillende achtergronden en expertises, uit de kernen Boxtel, Liempde en Lennisheuvel. We zijn trots op deze lijst en gaan vol vertrouwen met deze kandidaten en ons verkiezingsprogramma “Denken, durven, doen!” de verkiezingscampagne in.

Wij zijn er klaar voor!

De top tien van de kandidatenlijst bestaat uit:

1.     Helene van As-Jaspers

2.     Vera Brouns-Wagenaars