08 november 2021

Nico Schouten ontvangt gouden CDA-speld voor decennialange inzet voor landelijke, provinciale en gemeentelijke CDA-afdelingen

Op woensdag 3 november heeft CDA Eersel op een passende wijze afscheid genomen van Nico Schouten als haar voorzitter. Nico is actief geweest voor het CDA vanaf de oprichting in 1980, zowel op landelijk, provinciaal als gemeentelijk niveau. Vóór de oprichting van het CDA is Nico ook nog eens actief geweest bij het ARP, één van de drie partijen die later fuseerde tot het CDA. Om recht te doen aan deze jarenlange inzet voor onze partij is Nico benoemd als lid van verdienste van het CDA. Op woensdag 3 November kreeg hij tijdens de algemene ledenvergadering de bijbehorende oorkonde en gouden speld uit handen van onze voorzitter Wil Maas, mede namens het provinciale en landelijke partijbestuur.