Geldrop-Mierlo

Naar CDA.nl

Geldrop-Mierlo

Midden tussen de Mensen

Wij willen een overheid die naast ons staat, waarop we invloed kunnen uitoefenen. En een samenleving waarin iedereen recht heeft op meedoen. We geloven in een samenleving waar mensen om elkaar geven, voor elkaar willen zorgen en verantwoordelijkheid nemen. Het gaat om onze toekomst en die van onze kinderen. Dat is sociaal en solidair.

We willen niet hobbyen, maar zinvol investeren in werk en kwaliteit van leven. We kiezen voor een eerlijke economie en nemen afstand van profiteurs. Een duurzame gemeente is op alle fronten klaar voor de toekomst. We zetten daarom zwaar in op gemeenschapszin, betrokkenheid en een financieel gezonde gemeente. Waarom CDA? Lees hier meer.

Na de laatste verkiezingen van de gemeenteraad in maart 2014 is een coalitie samengesteld uit de volgende partijen; CDA, DGG, DPM en SP. De partijen hebben samen het Coalitieprogramma 2014-2018 geschreven. Kern in het coalitieprogramma wordt uitgedrukt in de titel die de partijen aan het programma hebben meegegeven: Alleen gaat sneller, maar samen kom je verder!

Klik hier voor het coaliltieprogramma