27 december 2017

CDA in Kerstsferen!

Vorige week stond CDA Gilze en Rijen voor het goede doel op de kerstmarkt. En met succes! Hartelijk bedankt aan iedereen die naar ons stalletje is gekomen en iets lekkers heeft gekocht! Afgelopen week hebben wij een cheque van €158,70 mogen overhandigen aan Gérard van Lisdonk, voor de Magdalenakinderen in Honduras. Op onze Facebookpagina kunt u een foto van de officiële overhandiging vinden.

2018 belooft een spannend jaar te worden. De gemeenteraadsverkiezingen naderen in rasse schreden. Campagnes worden opgestart, verkiezingsprogramma’s uitgelicht, doorgespit en bekritiseerd. Maar dat ligt allemaal nog voor ons. Eerst gaan we in alle rust genieten van de laatste dagen van het jaar, samen met vrienden en familie. Een lekkere oliebol, een mooie vuurpijl en vooral veel gezelligheid. Het CDA-bestuur, onze wethouder en de voltallige fractie wensen u een Zalige Kersttijd en een rijkelijk gezegend 2018!