24 oktober 2017

CDA Lokaal op de jaarmarkt

Dinsdagmorgen 17 oktober was het al vroeg gezellig druk op en rond het Wilhelminaplein. Reden was de jaarmarkt van Rijen. Veel marktkooplui, standwerkers, maar ook vertegenwoordigers van de plaatselijke middenstand, verenigingen en politieke partijen waren bepakt en bezakt met hun waren aanwezig. Door eenieder werd op zijn eigen wijze aandacht besteed aan de hun ter beschikking gestelde stand. Ook CDA Lokaal was aanwezig. Wij stelden de vraag, “Wat houdt U bezig?”

Alles werd genoteerd terwijl de jeugd ondertussen kon genieten van een lekker appeltje. Het aantal reacties was verbluffend en al zijn vele zaken, zoals ondergrondse afvalcontainers, Raadhuisplein en Wilhelminapark,  eerder genoemd, we zijn er blij mee. Aan het eind van de middag konden we dan ook terugkijken op een gezellige, vruchtbare en goed geslaagde jaarmarkt.

Samen met alles wat we al via onze BBB bijeenkomsten en de CDA100 hebben ontvangen gaan we dit verwerken  in ons verkiezingsprogramma. Wilt u nog een onderwerp inbrengen of gewoon er eens rustig over praten, stuur een mail naar [email protected] of laat een berichtje achter via facebook of twitter.

Martin van Zuijlen