De kracht van samen!

CDA Hilvarenbeek gaat voor duo lijsttrekkers

Het CDA Hilvarenbeek heeft Cathy Noordergraaf en Jan van de Wouw benoemd als  lijsttrekkers duo  voor de komende gemeenteraadsverkiezingen in maart 2022. ‘Het bundelen van onze vrouwelijke en mannelijke kwaliteiten biedt de beste kansen voor succes’ , aldus het duo.

Motto van het lijsttrekkers duo is ‘De kracht van samen’. Samen willen zij dicht bij de inwoners van Hilvarenbeek staan, met uiteraard hun wortels breed in de gemeenschap, waardoor zij de lokale samenleving optimaal kunnen vertegenwoordigen.

Cathy en Jan hebben een verschillende achtergrond met ieder op hun eigen wijze binding met de samenleving. De een heeft speciale focus op samenwerking  vanuit landelijke, provinciale en regionale expertise, de ander is met zijn oorspronkelijke wortels in Hilvarenbeek, bij uitstek een lokale verbinder via belangenorganen, verenigingen en coöperaties.

En op meer vlakken vullen de beide lijsttrekkers elkaar uitstekend aan. Waar de een van de structuur en organisatie is, heeft de ander meer de focus op de lokale opbouw van onder op. Beide hebben nadrukkelijk een visie gericht op het samendoen en een gemeente die zich tot het uiterste inspant om haar inwoners ten dienste te zijn.

Het CDA Hilvarenbeek profileert zich als een sterke middenpartij die zowel voor de meer als de minder draagkrachtigen een gezonde Beekse samenleving wil creëren voor nu en later. Lijsttrekkers duo Jan en Cathy zetten hierin een nieuwe lijn voor de komende raadsperiode.