23 april 2019

Tom Berendsen bezoekt onze ALV

Op 16 april 2019 bezocht Tom Berendsen onze ALV. Dit was voor ons de eerste kennismaking met Tom. Hij is de enige Brabantse Kandidaat die een zeer grote kans maakt om ook in het Europese Parlement benoemd te worden. Om daar meer zekerheid over te krijgen is het belangrijk dat hij alle stemmen uit Brabant krijgt. Tom formuleert dat als volgt:

Het is van groot belang om iemand in Brussel te houden die met een Brabantse bril kijkt naar de dossiers die daar op tafel liggen. Grensoverschrijdende (drugs)criminaliteit, bereikbaarheid, banen, innovatie, leefbaar platteland, slimme steden en dorpen, economie, agrarische sector, seniorenbeleid; allemaal onderwerpen die van invloed zijn op onze regio en waarbij concrete voorbeelden uit Brabant kunnen helpen het beleid de juiste kant op te krijgen.
Behalve het CDA heeft geen enkele andere grote partij een Brabander op een verkiesbare plaats staan. En dat terwijl we als provincie op basis van het aantal bewoners en onze economische kracht er minstens 5 zouden moeten hebben. Helpt u mee om in ieder geval die ene CDA-zetel voor Brabant te bemachtigen?

Met zijn energie en betrouwbare uitstraling een waardige opvolger voor Lambert van Nistelrode.

De verkiezingen zijn op 23 mei 2019