18 maart 2024

De bouw van de kiosk in het Julianapark in Veghel officieel van start

Namens het CDA willen we onze hartelijke felicitaties overbrengen aan de initiatiefnemers van de bouw van de nieuwe kiosk in het Julianapark in Veghel, een project dat na anderhalf jaar van toegewijd lobbyen nu officieel van start is gegaan. Deze mijlpaal markeert het begin van een veelbelovende toevoeging aan de gemeenschap, mogelijk gemaakt door de nauwe en vruchtbare samenwerking tussen de gemeente Meierijstad en de stichting Kiosk.

We willen ook onze oprechte dankbaarheid en felicitaties uitspreken aan de Van Miertstichting voor hun genereuze donatie van €31.000, die een cruciale bijdrage levert aan de exploitatie van de kiosk. Dit project is een schitterend voorbeeld van hoe maatschappelijke initiatieven, ondersteund door zowel de lokale overheid als private bijdragen, een positieve impact kunnen hebben op onze gemeenschap.

De opening van de kiosk, gepland op vrijdag 5 juli aan de vooravond van Fabriek Magnifique, belooft een feestelijke gelegenheid te worden die de vruchten toont van harde werk, samenwerking en gemeenschapsgeest. Het CDA wenst alle betrokkenen bij dit project veel succes en kijkt uit naar de positieve bijdragen die de nieuwe kiosk zal leveren aan het Julianapark en de bredere gemeenschap van Veghel. (foto's kliknieuws)