09 april 2019

Schijndel opent podiumaccommodatie in 't Spectrum

CDA Meierijstad feliciteert Schijndel met een fantastische aanvulling in 't Spectrum! Reeds voor de fusie van de drie gemeenten besloot de gemeenteraad van Schijndel dat deze gerealiseerd moest worden. Op 5 april jl was het moment daar voor de feestelijke opening. Tevens feliciteert het CDA de winnaars van de beide Kunst en Cultuurprijzen 2019.

Verkiezingsprogramma CDA: Meierijstad is een gemeente met 80 duizend inwoners en dat verdient een passend voorzieningenniveau. Iedereen moet ontspanning kunnen vinden binnen de eigen gemeentegrenzen.

Coalitieakkoord (ook CDA): Inwoners kunnen gebruik maken van een cultureel aanbod dat bijdraagt aan de persoonlijke ontwikkeling van mensen en hun omgeving. Wij steunen en faciliteren culturele voorzieningen en activiteiten. Wij realiseren in 't Spectrum een podiumaccommodatie; opgenomen 2,1 milj euro.

FOTO: burgemeester Kees van Rooij verricht de openingshandeling.