CDA | De communicatie en informatie naar inwoners wordt beter

De com­mu­ni­ca­tie en infor­ma­tie naar inwo­ners wordt beter

  • Het CMD (Centrum voor Maatschappelijke Deelname) wordt meer bekend bij iedereen

  • Zodat op tijd de juiste persoonlijke zorg en ondersteuning gegeven wordt

  • De websites van het CMD en de gemeente worden verbeterd

  • Een digitale assistent is beschikbaar zodat inwoners 24 uur per dag ondersteuning op de website kunnen krijgen

  • En als men er digitaal niet uitkomt moet het makkelijk zijn om snel telefonisch of fysiek geholpen te worden

  • Er komt weer een vrije inloopmogelijkheid in het gemeentehuis, zonder afspraak

  • Mensen worden binnen 1 werkdag teruggebeld

  • Op schriftelijke reacties ontvangt men binnen twee werkdagen een ontvangstbevestiging

  • Meldingen over problemen in de openbare ruimte moeten makkelijk gedaan kunnen worden

  • En er wordt altijd terugkoppeling gegeven over wat er met een melding is gedaan

  • Er wordt gecommuniceerd over de voortgang van de energie transitie

  • De gemeente informeert en gaat met agrariërs een samenwerkingsverband aan tegen ondermijning

  • De bibliotheek speelt een grotere rol op het gebied van informatie, communicatie en ondersteuning