14 maart 2022

Succesvolle Campagnefinale

Een druk, maar geslaagd weekend voor Team '22 - CDA Veldhoven. Het begon zaterdag met werk voor de speeltuin ASV D'Ekker in het kader van NL Doet. Met vereende krachten en prima teamwork was de klus precies voor de lunch geklaard. Tegelijkertijd was de andere helft van het campagneteam actief op de markt. Daarna op weg naar Art4U om te luisteren naar de lokale oplossingen voor voldoende woningen. Hugo de Jonge kwam langs om aan te geven hoe de landelijke politiek op lokaal niveau kan helpen. 's Avonds wat tijd om bij te praten met het thuisfront, maar ook toen draaide de campagne door: op social media en het verwerken van al het beeldmateriaal

Op zondag was iedereen om 12 uur present in Ontmoetingscentrum De Ligt, voor een optocht met Fistkapel Veldhoven. Met de omgebouwde carnavalswagen voorop en de kapel in de huifkar vertrokken met prachtig weer voor onze finaleronde. Via Sele naar Merefelt kwamen we bj de kerk in Veldhoven Dorp. Vervolgens een tussenstop bij onze zieke en bijna jarige lijsttrekker Marionne van Dongen. Het hoogtepunt was het bezoek aan de Hazewinkel. De hele speelpunt vierde feest met de kapel en na vertrek ging de muziek door met de CDA fietsbellen. Vervolgens weer een optreden voor de kerk. Dit keer in Oerle. En de tocht vond zijn einde bij 't Geiteboerke. Een CDA en Veldhoven waardige FINALE.

STEM CDA! Voor een gezonde van Veldhoven. Voor nu en later.